free hit counter

Tips die werken bij afvallen

Marijke 1

Je bent waarschijnlijk op deze site terecht gekomen omdat je afvallen tips zoekt die werken voor altijd. Je wilt niet meer op verschillende diëten! Ik weet hoe je je voelt!

In dit artikel wil ik dan ook hoop afvallen tips geven die werken! Niet tijdelijk maar echt voor altijd! Laten we geen tijd verspillen, maar direct beginnen!

Tip 1 – Focus op het ontwikkelen van een turbo stofwisseling!

Regelmatig kom ik er op terug. Het ontwikkelen van een turbo stofwisseling is 1 van de belangrijke dingen waar jij voor moet zorgen. Ik zal je vertellen waarom.

Je stofwisseling zorgt voor veel dingen in je lichaam. Het zorgt ervoor dat je hart bloed door je lichaam pompt, dat je longen blijven ademen, dat voedsel door je lichaam getransporteerd worden. Kortom je stofwisseling verbruikt dagelijks een hoop energie!

Wil je dus al je lichaamsvet kwijt, blijvend een mooi slank lichaam hebben? Dan is het heel belangrijk dat je focust op het ontwikkelen van een turbo stofwisseling!

In de volgende afvallen tips leg ik je precies uit hoe jij je stofwisseling makkelijk en snel kunt opvoeren:

Tip 2 – Eet regelmatig!

Minder eten is niet de oplossing om je lichaamsvet te verliezen dat lijkt me nu wel duidelijk! Door minder eten vertraag je namelijk je stofwisseling. Wanneer jij je stofwisseling vertraagd word het onmogelijk om je lichaamsvet te verminderen!

Ga je jezelf uithongeren dan ben je helemaal verkeerd bezig! Omdat je stofwisseling dan al je spierweefsel zult aanspreken voor verbranding. Dat wil jij echt niet geloof me! In een artikel leg ik je uit waarom niet.

Meer eten is de oplossing om je stofwisseling op te voeren. Hoe meer jij eet over heel de dag hoe meer energie je stofwisseling gaat verbruiken. Hoe meer energie het gaat verbruiken des te sneller ben jij je lichaamsvet kwijt!

Nu vraag je jezelf waarschijnlijk af wanneer je dan ongeveer zou moeten eten en hoe groot de maaltijden moeten zijn. Nu moet je er even goed voor gaan zitten dit is namelijk belangrijk!

Zelf eet ik ongeveer 8 keer op een dag. Dit lijkt veel, maar is het echter niet! In de ochtend, middag en avond neem ik een grote maaltijd. Daar tussen in neem ik kleine maaltijden, oftewel tussendoortjes/gezonde snacks.

Ongeveer op deze tijden neem ik een grote maaltijd, of tussendoortje:

08:00 – 10:00 – 12:00 – 14:00 – 16:00 – 18:00 – 20:00 – 22:00

Ik raad je aan dit ook ongeveer op te eten. Eet je bij elke maaltijd nooit helemaal propvol, maar eet totdat je vindt dat je vol zit! Ik snap dat je nu ook wilt weten welke voedingsmiddelen je moet nemen.

Daarvoor de volgende tip:

Tip 3 – Dit zijn de voedingsmiddelen die je moet nemen!

Het is heel belangrijk dat je focust op onverzadigde vetten, trage koolhydraten en eiwitten deze voedingstoffen heb je nodig om een mooi slank lichaam te krijgen!

Al het andere zoals suikers, verzadigde vetten en snelle koolhydraten moet je absoluut vermijden. Dit zijn de voedingstoffen die je juist DIKKER maken!

Onverzadigde vetten, trage koolhydraten en eiwitten zitten in:

Haring, makreel, eieren, olijfolie, kokosolie, bruin brood, brocolli, andijvie, bloemkool, kipfilet, pindakaas, pinda’s. Natuurlijk zijn er nog veel meer lekkere voedingsmiddelen die helpen bij het afslanken. Vind ze zelf in de supermarkt!

Kijk achterop de verpakking wat erin zit en leer wat goed en slecht is.

Ontdek de geheimen voor een sexy, slank & strak lichaam

Richard Ridder heeft een gloednieuwe en moderne aanpak ontwikkeld om die perfecte platte en strakke buik te krijgen. Dit is echt een aanrader!

Bekijk zijn effectieve recepten om snel een platte en strakke buik te krijgen:

Afslank Receptenbijbel Risicovrij Uitproberen

123

One Comment »

  1. Nicole Snijders 6 juli 2017 at 12:56 - Reply

    Dag Oscar,
    Eigenlijk heb ik alleen interesse in het fysieke boek.
    Is het mogelijk dit los te bestellen?
    Groeten,
    Nicole Snijders

Laat een bericht achter »